wtorek, 18 grudnia 2012

Prośba

Ty co umiesz palcem zmienić planet bieg
I na włosy starca suchy prószysz śnieg.
Który dziś potłukłeś mej miłości dzban.
Pozwól się pożegnać nam.

Pozwól mi posiedzieć kilka minut tu.
Nic nie muszę wiedzieć.
Bo i cóż.
Pozwól mi przez chwilę tu i teraz być.
Nie rozumieć nic.

Ty co wznosisz ptaka i opadasz liść.
Do tamtego świata z tego każesz iść.
Który dziś szarpnąłeś mą jedyną nić.
Pozwól nam przez chwilę być.

Pozwól mi posiedzieć kilka minut tu.
Nic nie muszę wiedzieć.
Bo i cóż.
Pozwól mi przez chwilę tu i teraz być.
Nie rozumieć nic.

Który możesz wiatrem wzruszyć cały las
I rozumiesz dziecko, trawę oraz głaz.
Ty co dziś złamałeś mnie jak suchy pień.
Daj nam jeden jeszcze dzień.

Pozwól mi posiedzieć kilka minut tu.
Nic nie muszę wiedzieć.
Bo i cóż.
Pozwól mi przez chwilę tu i teraz być.
Nie rozumieć nic.
Nie rozumieć nic.
Nie rozumieć nic. 

---
Ten wierszyk zaśpiewała Małgosia Bręczewska
"Prośba" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz