piątek, 11 stycznia 2013

Wszystko co mam

Tęsknoty są niewidzialne. W oczy szczypią jak dym.
W małym pudełku trzymam zamknięte ułamki chwil.
Pusta koperta, wiersz na serwetkach, muszelki dwie.
Czarne kasztany i haftowany chusteczki brzeg.

Wszystko to mam.
Wszystko co mam.
Wystarczy mi.
Reszta się śni.
I tworzy zmarszczki.

Miłości są przezroczyste. Przez mgłę widać mgłę.
Mieszkanie puste i nagle w lustrze wyglądasz źle.
Zaspane oczy, całkiem po nocy zatkany nos.
Głos wciąż zmęczony i rozdwojony siwiutki włos.

Wszystko to masz.
Wszystko co masz.
Wystarczy ci.
Reszta się śni.
I tworzy zmarszczki.

Rozstania są głuchoniemą spóźnioną łzą
Kiedy odkrywam, że już odpływa ostatni prom.
Nocne czuwania, potem od rana nie mogę spać.
Z nosem przy oknie patrzę jak moknie niemądry świat.

Wszystko to mam.
Wszystko co mam.
Wystarczy mi.
Reszta się śni.
I tworzy zmarszczki.

2 komentarze:

  1. Dawno temu trafiłam na Pana wiersze w sieci i tak mnie urzekły, że gdy zniknęła Pana strona - zaczęłam poszukiwana. Ostatnio znów zagościły w mojej głowie i cieszę się, że znów mogłam Pana twórczość odnaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. Postaram się regularnie wrzucać nowe rzeczy, przeplatane archiwaliami. Pozdrowienia.

      Usuń